Context bij cultuur in Vlaanderen en Nederland

Publicaties

Context bij cultuur in Vlaanderen en Nederland

De bankier als ultieme kunstenaar. Over “De schuldigen” en andere romans van Thomas van Aalten
0 Reacties
Voor abonnees
literatuur

De bankier als ultieme kunstenaar. Over “De schuldigen” en andere romans van Thomas van Aalten

(Maarten Dessing) Ons Erfdeel - 2012, nr 2, pp. 143-146

Dit is een artikel uit ons papieren archief

Recensie van: THOMAS VAN AALTEN, De schuldigen, Nieuw Amsterdam, Amsterdam, 2011, 240 p. THOMAS VAN AALTEN, De onderbreking, Nieuw Amsterdam, Amsterdam, 2009, 224 p. THOMAS VAN AALTEN, Coyote, Rotschild en Bach, 2006, 204 p. THOMAS VAN AALTEN, Sluit deuren en ramen, Anthos, Amsterdam, 2003, 176 p. THOMAS VAN AALTEN, Tupelo, Podium, Amsterdam, 2001, 189 p. THOMAS VAN AALTEN, Sneeuwbeeld, Podium, Amsterdam, 2000, 173 p.

Verder lezen?

Dit is een artikel waarvoor je moet betalen. Koop dit artikel of neem een abonnement om toegang te hebben tot alle verhalen van de lage landen.

€3

€4/maand

€40/jaar

Aanmelden

Registreer je of meld je aan om een artikel te lezen of te kopen.

Sorry

Je bezoekt deze website via een openbaar account.
Je kunt alle artikelen lezen, maar geen producten kopen.

Belangrijk om weten


Bij aankoop van een abonnement geef je toestemming voor een automatische herabonnering. Je kunt dit op elk moment stopzetten door contact op te nemen met emma.reynaert@onserfdeel.be.